close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

5 דרכים ללימוד ספרדית בזמן קצר

מערכת שורשז אדר, תשעח22/02/2018

מדובר באחת השפות האקזוטיות והמדוברות ביותר בעולם, למעשה, היא נמצאת במקום השלישי ברשימת השפות המדוברות היותר בעולם, לאחר אנגלית וסינית.

תגיות:
לימודי שפה חדשה, לרבות השפה הספרדית, יכולים לפתוח בפניכם דלתות רבות ולהעשיר את עולמכם. שפה זו תוכל לשמש אתכם הן לצרכים פרטיים והן לצרכים עסקיים, ואם אתם חוששים מהלימודים, לידיעתכם, הספרדית היא שפה קלה ועל כן אלו אינם חייבים להיות לימודים מפרכים, בעזרת הקורסים של ברליץ תוכלו אף לעשות זאת בזמן קצר.

אחד על אחד
הדרך הראשונה ללימוד ספרדית בזמן קצר היא על ידי שיעורים פרטיים. לשיעורים פרטיים יש יתרון אחד מובהק והוא תשומת הלב הפרטנית הניתנת לתלמיד תוך שימת דגש על צרכיו המיוחדים והאישיים. שיעור פרטי מאפשר לתלמידים לרכוש ביטחון תוך כדי ההתנסות וללמוד בהתאם ליכולות אישיות. כתוצאה מההתאמה האישית ניתן להתקדם בקצב מהיר או לחלופין בכל קצב שתחפצו.

קבוצה קטנה
דרך נוספת ללימוד ספרדית בצורה מהירה ויעילה היא על ידי הרשמה לקורס, כאשר כדאי לבחור קורס ובו קבוצת משתתפים קטנה. לעומת שיעור פרטי, לימודי ספרדית בקבוצה מאפשרים לתרגל את השפה תוך כדי שיחה, זאת מבלי להתפשר על תשומת הלב והיחס האישי. היות וישנם עוד משתתפים החולקים את החוויה הלימודים יהיו הרבה יותר מהנים ונעימים כך שהלמידה תהיה מיטבית.

דרך האינטרנט
אפשרות נוספת העומדת לרשותכם היא שיעורים אינטרנטיים אליהם תוכלו להירשם בזמנכם הפנוי. בדרך זו תוכלו ללמוד ספרדית און ליין בנוחות הביתית ברגעים שיש לכם פנאי וליהנות מפלטפורמת לימודים מתקדמת. שיטת הלימוד משלבת בין פלטפורמה דיגיטלית לבין מורים הזמינים עבורכם סביב השעון, מה שמאפשר לכם ללמוד בקצב האישי שלכם בכל זמן ומכל מקום בו אתם נמצאים.

דרך אפליקציה
כמובן שניתן גם לגייס את הטכנולוגיה לצורך לימוד ספרדית כאשר לרשותכם עומדת אפליקציה הנקראת E-BERLITZ. בדרך זו תוכלו ללמוד את השפה באמצעות נושאים המעניינים אתכם ולבחור איך ומה ללמוד מתוך 200 נושאים שונים הקיימים במערכת הלימוד. כמו כן כדי שתוכלו לשפר את מיומנויות הקריאה שלכם מדי יום ישלחו אליכם למייל טקסטים באותם נושאים נבחרים.

אימון טלפוני אישי
בברליץ מציעים לכם אפשרויות לימוד רבות וכל שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את האחת המתאימה לכם. אם הפלטפורמה האינטרנטית פחות מתאימה לכם ואין לכם זמן להגיע לקורס או לתאם שיעור פרטני, ניתן גם להזמין אימון טלפוני אישי או לקחת חלק בשיעור ווידאו. באמצעות כל הדרכים הקיימות תוכלו למוד ספרדית בזמן קצר ובדרך הנוחה ביותר עבורכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה